czwartek, 21 września 2017

ZMIANA PLANÓW!

Czuwaj!
Druhny i druhowie!
Zmiana planów dotyczących wyjazdu na Harcerską Imprezę Plenerową.

Zbiórka uczestników wyjazdu 23.09 na parkingu przy kościele Najświętszej Maryi Panny Wspomożenia Wiernych w Czechowicach-Dziedzicach
o godzinie 6:20w koszulkach drużyny




Planowany powrót do Czechowic tego samego dnia(sobota) około godziny 20:00 również pod kościół.

Jeśli po przyjeździe do Czechowic nikt po was nie przyjeżdża i wracacie sami do domu proszę o taką pisemną informację od rodziców przy wyjeździe. 

Zabierzcie ze sobą:

-Zgodę rodziców (wzór)
-Przekąski i picie na grę(obiad mamy zapewniony)
-Perfekcyjnie przygotowane umundurowanie
(Jeszcze raz zwracam wam uwagę: dziewczyny-jasne rajstopy, chłopaki-spodnie-polskie moro, wszyscy mają mieć również rogatywki oraz ciemne obuwie)
-Polar drużyny-Coś przeciwdeszczowego
-Wszystkie rzeczy, które uważacie za niezbędne(pamiętajcie jednak, że wszystko będziecie musieli nosić ze sobą)

Ubierzcie się ciepło i miejcie wygodne, najlepiej nieprzemakalne buty

Zadania dla zastępów i konieczność opłacenia składek, o której wspomniałam w poście >KLIK< nadal aktualne

Decyzja skrócenia imprezy została podjęta przez komendę Chorągwi Śląskiej i otrzymaliśmy informację o tym fakcie w dniu dzisiejszym

dM.